Hello Neighbor 2 برای PS4 و PS5 معرفی شد، بتا در ماه آوریل منتشر می شود

Hello Neighbor 2 برای PS4 و PS5 معرفی شد، بتا در ماه آوریل منتشر می شود

عنوان ترسناک Hello Neighbor از tinyBuild ممکن است روان‌ترین نسخه را نداشته باشد، اگرچه مفهوم جذاب آن تأثیری ماندگار بر کسانی که آن را بازی کردند، گذاشت. به این ترتیب، توسعه‌دهندهگان این بازی بار دیگر با Hello Neighbor 2 به آن بازگشته اند و نوید بهبودهای جالبی را می‌دهد.

 

علاوه بر آن که قبلاً برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی اعلام شده بود، Hello Neighbor 2 اکنون بر روی PS4 و PS5 نیز عرضه می‌شود، همانطور که در تریلر جدیدی نشان داده شده است، که می‌توانید در زیر مشاهده کنید. Hello Neighbor 2 بر اساس نسخه اصلی گسترش می‌یابد، با روایتی بسیار دقیق‌تر که در آن بازیکنان نقش گزارشگری را بر عهده خواهند گرفت که در مورد پرونده‌های افراد گمشده تحقیق می‌کند.

 

علاوه بر این، دنیای باز کاملاً قابل کاوش Raven Brooks نیز وجود دارد که باید فرصت‌های زیادی را برای جاسوسی در مناطق محدود فراهم کند، با یک شخصیت استالکر مداوم که همیشه به دنبال تعقیب شما است.

 

همانطور که در وبلاگ اخیر پلی استیشن توضیح داده شده است، tinyBuild یک روش نسبتاً غیر متعارف و در عین حال جذاب برای انجام بازی ترسناک دارد: «ما به شیوه‌ای ظریف‌تر به ترس نزدیک می‌شویم، و از جنبه‌های ترسناک کلاسیک مستقیم دنیای بزرگسالان کنار می‌رویم. ما با چیزهای ظریف تر کار می کنیم. همسایه‌های ترسناکی که نمی‌توانید به آنها اعتماد کنید، چیزهای مرموز که در شب رخ می‌دهند، یک شهر روستایی با یک راز، و احساس ناراحتی زمانی که ممکن است بخواهید اسکلتی را در کمد کسی پیدا کنید.»

 

همچنین اعلام شده است که نسخه بتای Hello Neighbor 2 در تاریخ 7 آوریل منتشر می‌شود و پیش‌سفارش‌های این بازی هم‌اکنون در دسترس است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Hello Neighbor 2 برای PS4 و PS5 معرفی شد، بتا در ماه آوریل منتشر می شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/3370

خبرنامه بازی ها

گالری